Olen niin onnellinen! Paino humpsahti alas oikein monta kiloa, toki tiedän että se vaan nestettä näin aluksi, mutta sama se kun alaspäin mennään ja sitä oikeata motivatiota haetaan. Maanantaina aloitin karppauksen ja hyvin meni, ilo oli kevyt ja virkeä. Kävin kahvakuulailemassa ystävän kanssa, ai että teki hyvää. Vieläkin lihakset huutaa hosiannaa :)

Olen toista yötä yötöissä, viime yö meni jotenkuten, mutta tämä toinen on minulle aina jotenkin vaikea, kun se univelka tuppaa näyttäytyä. Onneksi minulla hyvä tyyppi mukana valvomassa kanssani niin aikakin menee nopeammin, kun on juttu seuraa ja asioille voi nauraa. Joskus on niitä kunnon tiukkiksia et ei jaksa edes nähdä, kuin pakollisilla kahvituksilla.

Vielä tämän jälkeen on yksi yö, kaksi vapaata ja taas yksi työyö. Noh, menee se varmaan ihan jees, onni että sain pojan hoitoon niin pystyn nukkumaan kunnolla perjantaina siten puoleen päivään jotta jaksaa sitten taas. Minä kun olen tiedettävästi ihan hirveä huonosti nukkuneena.

Tänään en ehtinyt muuta tehdä kun ajella ympäri kylää noutamassa FB:n kirpparilta kaikkea kivaa mitä olin ostanut. Muunmuassa tyttärelle laskettelutakin 15e ja stocken triptrapin 30e, joitain omia juttuja möin myös, kiva kun voi kierrättää kamojaan, it's a win-win! 

Näillä mennään, jatketaan. Moips!