Noniin, jospa kokeilisin blogin kirjoittamista. Olen lukenut niin monta ja innostunut kovasti, olen iloinen että löysin tämän! Antakaa anteeksi kirjoitusvirheeni, kas kun olen suomenruåtsalainen ;)

Asiaan. Olen kohta 36 vuotias nainen ja  naimisissa olemme mieheni kanssa olleet kohta 10v, kolme ihanaa lasta on siunaantunut, kaksi tyttöä ja yksi iltatähti-poika.. Arki lasten kanssa on kuten kaikki tietävät, aika hektistä, kuskaamista sinne-tänne. Olemme rakentaneet talon, aloitimme jo 10v sitten  mutta muutimme ulkomaille ja talo jäi kesken, asuimme kyllä siinä mutta kaikki ei ollut valmista pihasta puhumattakaan. Olemme nyt kuitenkin asuneet "kotona" reilu kaksi vuotta ja kaikki alkaa olemaan valmista ja kunnossa. Tuntuu kuitenkin että oma jaksaminen on ihan nollassa. Itku on herkässä, eikä siihen ole mitään konkreettistä syytä, olen vain väsynyt, luulisin. Teen myös satunnaisesti yötyötä hoivakodissa.

Ajatus elämänmuutoksesta on  muhinut päässäni jo jonkin aikaa, en ole vaan saanut aikaiseksi tehdä mitään. Tai, noh olen aloittanut niin monta kertaa mutta aina se vaan on jäänyt. Tarkoitus olisi pienimuotoinen painonpudotus,  ja liikunnan lisääminen. Oloni on niin, en edes tiedä miten minä sitä kuvailisin..kökkö.. Kilomääristä en ole niin varma kunhan pääsen vanhoihin vaatteisiini ( noin 7kg..?) ja peliin olisi kiva katsoa. Olen myös juoksija, en mikään maratoonari, juoksen puolikkaita ja kymppejä omaan tahtiin omaksi iloksi. Viimeisin puolikas kk sitten aikaan 2.17, olin aika tyytyväinen kokska tavoite oli alle 2,20 mutta jälkeenpäin harmitti kun en pystynyt alle 2.15, noh keväällä sitten uusi yritys :)

Uusi elämä alkaa karppaamisella, olen ennenkin karpannut ja onnistuin kivasti, nyt on taas aika vähentää kaikkea höttöä. En siis läträä rasvalla enkä kellu pekonilla kun Raxu niin sopivasti sanoi omassa kirjassaan :) Raxu on minun idoilini! Syön normaalia perus-koti-ruokaa, mutta kartan kaikkea viljaa, pottua, pastaa ja riisiä ja SOKERIA. Nyt kun minulla on ollut vaikeampaa niin olen syönyt sokeria, aivan liikaa. Ikimaalimassa en ole ollut mikään sokeri taikka pullahiiri paitsi nyt, eli nyt loppuu kaikki turha, toivon että saan tästä hyvää oloa ja mieltä!